Din tilfredshed er vigtig
Vi bestræber os altid på at levere en god service, men vi erkender, at der kan opstå misforståelser eller fejl. Derfor tager vi din utilfredshed meget alvorligt, og bestræber os på at reagere hurtigt og finde en løsning.
Er du utilfreds?
1. Ring til os og få hurtig hjælp
Ofte er en samtale den hurtigste måde at få løst problemerne på.
Ring til os på
tlf +4545134100 og få
hjælp på hverdage kl. 8.30-16.
Ring til os, så vi kan finde ud
af, hvordan vi hjælper dig. En specialist vil se på din sag hurtigst muligt og
tage en snak med dig om mulighederne.
2. Kontakt den klageansvarlige
Hvis du fortsat er utilfreds med vores afgørelse eller sagsbehandling, kan du sende en begrundet klage til vores klageansvarlige enhed. Husk at vedlægge relevant dokumentation for din klage. Der kan gå op til to uger, før vi har behandlet din sag. Kontakt vores klageansvarlige
Andre muligheder
Hvis du efter vores besvarelse af din klage stadig er uenig med Danica, har du mulighed for at klage til Ankenævnet for Forsikring. De vil uafhængigt vurdere din sag. Det koster et mindre gebyr, og kan tage op til et år før du har en afgørelse.