Din tilfredshed er vigtig  

Vi bestræber os altid på at levere en god service, men vi erkender, at der kan opstå misforståelser eller fejl. Derfor tager vi din utilfredshed meget alvorligt, og bestræber os på at reagere hurtigt og finde en løsning. 

 

Er du utilfreds? 

1. Ring til os og få hurtig hjælp

Ofte er en samtale den hurtigste måde at få løst problemerne på. 
Ring til os på tlf +4545134100 og få hjælp på hverdage kl. 8.30-16.
Ring til os, så vi kan finde ud af, hvordan vi hjælper dig. En specialist vil se på din sag hurtigst muligt og tage en snak med dig om mulighederne.

2. Kontakt den klageansvarlige 

Hvis du fortsat er utilfreds med vores afgørelse eller sagsbehandling, kan du sende en begrundet klage til vores klageansvarlige enhed. Husk at vedlægge relevant dokumentation for din klage. Der kan gå op til to uger, før vi har behandlet din sag. Kontakt vores klageansvarlige 

Andre muligheder


Hvis du efter vores besvarelse af din klage stadig er uenig med Danica, har du mulighed for at klage til Ankenævnet for Forsikring. De vil uafhængigt vurdere din sag. Det koster et mindre gebyr, og kan tage op til et år før du har en afgørelse. 

www.ankeforsikring.dk

Indholdet hentes
Vis
Skjul
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.